Welcome to Follow the blog

måndag 6 april 2015

Grönt är skönt......

Sortering i Pysselvrån....Vem kan tänka sig att gifta sig.........


Den digitala skönheten kommer från Devian art och en
 rolig digital stämpel
att måla med alla dess veck!


Här får man leta gröna kortdekorationer och kanske lite guldnyanser..

Det här motivet kommer det inte vara svårt att hitta mönsterpapper till tror jag inte..

Måste ju börja tänka lite vad jag ska göra med alla mina färglagda motiv nu. Har ju X-antal
som bara ligger och väntar att få lite guldkant omkring sig i form av olika dekorationer.

Har precis sorterat lite bland pysselvrån och det var mycket smått och gott jag hittade..
Sen är det väl en del som jag aldrig kommer att använda men men man vet ju förresten aldrig.

Såg att jag faktiskt hade ett fint dekorationsset till bröllop....
Så får väl se om någon man känner kommer fram till att de ska gifta sig...så att JAG kan få användning för mitt dekoset..
-Haha....Vilken tanke......

Låt se vad hittade jag mer då..Ett Babyset som jag inte förstår varför jag köpt för det var inte så snyggt men jag hade säkert en god tanke med det och den tanken kanske ploppar upp någon annanstans i mitt pysselhuvud.. Vem vet..

Något som jag faktiskt inte hade så mycket av var dekorationer till födelsedagar så det måste jag handla på mig lite grann för det är många som fyller år i familjen så här på vårkanten. 

Något jag hade massor av var blommdekorationer i alla dess slag och det tycker jag är väldigt bra att ha i scraphögen!
Lite stickers och sidenband hittade jag också och mängder med blingbling och Snäckor som kommer att bli perfekt till sommarkorten..har även ett superbra lim till detta som jag köpte på Panduro för några månader sen. Det blir genomskinligt när limmet har torkat..

Tja då har jag kollat igenom vrån och vet vad jag behöver göra för inköp det närmaste dagarna och känner jag mig rätt själv kommer det bli ett o annat vackert mönsterpapper också..för såg precis ett fint papper från Maja Design med underbara fjärilar...




Kramar !

 

Cicci Vid Pennan

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar